مقالات | صفحه 7 از 7 | آژانس تبلیغاتی برندوفن
تاثیر تبلیغات بر کسبوکارها در سال ۲۰۲۵
تبلیغات به مشتریان کمک میکند تا با محصولات و خدمات آشنا شوند و از طرف دیگر، برندها نیز میتوانند در ذهن مخاطبین جایگاهی مناسب پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار مصرفکنندگان، تبلیغات دچار تحولات شگرفی شدهاست. تبلیغات، یکی از اجزاء حیاتی استراتژی بازاریابی هر شرکتی به شمار میآید. این عنصر، نه تنها در معرفی محصولات و خدمات شرکت...
زمان مطالعه: 3 دقیقهتاثیر ESG در برند چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟
امروزه کسبوکارها با تصمیمهای دشواری مواجهاند که میتواند تأثیری ماندگار بر سود دهی آنها داشته باشد.در گذشته، این تصمیمات بدون در نظر گرفتن تأثیر آنها بر محیط زیست یا عدالت اجتماعی اتخاذ میشد. اما اکنون، کسبوکارهای بیشتری متوجه میشوند که هنگام تصمیم گیری باید عوامل زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) را در نظر بگیرند . بنابراین دانستن مفهوم ESG...
زمان مطالعه: 6 دقیقهپایداری چه نقشی در برندسازی دارد؟
برندسازی پایدار یک کار همیشگی است، نه یک اتفاق. هدف آن این است که به طور مداوم یکپارچگی نام تجاری خود را ایجاد کنید و چشم اندازی از رشد شرکت خود را به اشتراک بگذارید که به نفع همه باشد. شما میتوانید از طریق اعتماد و شفافیت، شهرت مثبتی را به دست آورید. از آنجایی که برند شما در ذهن...
زمان مطالعه: 7 دقیقه