هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آژانس تبلیغاتی برندوفن
#

مقالات | صفحه 6 از 7 | آژانس تبلیغاتی برندوفن

داستان برند چیست؟

برندها هم مثل انسان ها داستان زندگی خودشان را دارند. کسب و کار‌ها از روزی که فعالیتشان را شروع کرده‌اند تا به امروز، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته اند. پشت هر کسب وکاری داستانی نهفته است؛ داستانی پر از تجربیات ارزشمندِ تلخ و شیرین. اگر این داستان‌ها خوب روایت شوند، می‌توانند الهام بخش نسل‌های آینده باشند. اما...

زمان مطالعه: 7 دقیقه

هزینه جذب مشتری چیست؟ و چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه جذب مشتری چیست؟ به عنوان یک صاحب کسب و کار، یکی از اهداف اصلی شما احتمالاً به دست آوردن مشتریان جدید است. به هر حال، بدون مشتریان، کسب و کار شما نمی‌تواند رشد کند. با این حال، به دست آوردن مشتریان جدید هزینه دارد. این دقیقا همان مسئله ای است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، یعنی...

زمان مطالعه: 6 دقیقه

تگ لاین و اسلوگن چیست؟ شعار برند چیست؟

تگ لاین و اسلوگان دو ابزار مهم در معرفی کسب و کار هستند. اما بسیاری از افراد این دو مفهوم را با هم اشتباه می‌گیرند. در ادامه به تفاوت تگ لاین و اسلوگان می‌پردازیم و نحوه تشخیص آنها را بررسی می‌کنیم. توانایی تمایز دادن این دو مفهوم به شما کمک می‌کند تا به صورت موثر کسب و کار خود را...

زمان مطالعه: 3 دقیقه

صدای برند چیست و آن را چگونه ایجاد کنیم؟

صدای برند چیست و آن را چگونه ایجاد کنیم؟ وقتی صحبت از یک برند موفق می‌رسد، داشتن یک پیام ثابت و موثر بسیار نکته‌ی مهمی است. «صدای برند» توضیح کلی این مفهوم است که نشانگر شخصیت و احساس پشت آن پیام است. این نحوه ارتباط شما با مخاطبان و لحنی است که برای انتقال ارزش ها و شخصیت برند خود...

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آیا جهان واقعاً به برندهای بیشتری نیاز دارد؟​

در دنیای امروز می‌توان گفت: انسان به تعبیری یک مصرف‌کننده است. پس برندهایی که مردم انتخاب می‌کنند می‌توانند نشان دهند که واقعا چه کسانی هستند و جایگاه آن‌ها در جهان کجاست. به عبارت دیگر، آن‌ها می‌توانند کمک کنند که چه چیزی هستیم یا چه چیزی نیستیم. حتی بیشتر از آن، برندها می‌توانند به دنیای بیرون نشان دهند که چگونه می‌توانیم...

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برند های ورزشی ایرانی

از جمله برندهای ورزشی ایرانی می‌توان به مجید مروژ، اسپیدر، شرافیت، ماهان، آفام، راینو فیت و… اشاره کرد. این بارها و بارها نشان داده‌اند که توانایی تولید محصولات با کیفیت و متنوع را دارند و در بازارهای محلی و بین‌المللی موفق عمل کرده‌اند. این بومیان ورزشی با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی‌های نوآورانه، محصولاتی با کیفیت و استاندارد ارائه می‌دهند...

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت مشاوره تبلیغاتی

دلیل نیاز به مشاوران تبلیغاتی، پیچیدگی روزافزون بازارها و رسانه‌های تبلیغاتی است. شرکت‌ها به دلیل حجم بالای اطلاعات و تغییرات سریع در رفتار مصرف‌کنندگان، نیاز دارند تا از کارشناسان متخصصی استفاده کنند که با این تغییرات آشنا هستند و می‌توانند استراتژی‌های مناسبی را پیشنهاد دهند. مشاورین تبلیغاتی با داشتن تجربه و تخصص کافی، بهترین مسیر را برای رسیدن به مخاطب...

زمان مطالعه: 6 دقیقه

شعار زیبا برای جذب مشتری – جملات تبلیغاتی برای جذب مشتری

انتقال پیام! این مهم ترین اصلی است که یک متن یا جملات تبلیغاتی خوب برای شما انجام می‌دهد. یک جمله تبلیغاتی خوب می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی شما داشته باشد. برای اینکه تبلیغات موثری داشته باشید باید جملات جذب مشتری مناسب با محصول یا خدماتتون رو بشناسید. بعد اونها رو توی موقعیت مناسب به کاربگیرید.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کمپین ۳۶۰ درجه چیست؟

کمپین ۳۶۰ درجه یک راه بسیار خلاقانه برای جلب توجه به یک موضوع یا محصول خاص است. با استفاده از تمامی استفاده از تمامی کانال‌های ارتباطی و تبلیغاتی به‌صورت هماهنگ و یکپارچه است تا پیام برند به طور مؤثر به مخاطب هدف منتقل شود. این کمپین‌ها توانسته‌اند به نحوی خیره‌کننده و جذاب برای مخاطبان خود باشند و آنها را به اقدام...

زمان مطالعه: 7 دقیقه

برندهای معروف ایرانی

قدرتمندترین برندهای ایرانی کدام برندهاست؟! برند نمادی است که دامنه گسترد‌ه‌ای از ایده‌ها و ویژگی‌ها را در بر می‌گیرد. مشتریان و مصرف کنندگان از طریق برند‌ها، محصولات را شناخته و به آن پایبند می‌شوند. برندها برای موفقیت باید از ارزش‌های افزوده‌ای فراتر از کارکردهای پایه و ابتدایی در محصولات‌شان بهره ببرند. دلیل آن این است که کپی کردن ویژگی‌های عملکردی...

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آگاهی از برند چیست؟

آگاهی از برند را می‌توان به سادگی به این صورت توضیح داد که مصرف کنندگان نام برند شما را می‌دانند و یا لوگو و تصاویر برند شما را تشخیص می‌دهند. این بدان معناست که برند شما به اندازه کافی در آگاهی فرهنگی یا اجتماعی حضور دارد که مردم با آنچه شما یا ارائه می‌دهید آشنا باشند.

زمان مطالعه: 8 دقیقه

تبلیغات هدفمند چیست؟

هدفمندسازی تبلیغات یک روش استراتژیک است که شامل تعیین هدف و اهداف تبلیغاتی، شناخت مشتریان و بازار هدف، انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با مشتریان، انتخاب پیام مناسب و ایجاد تبلیغاتی مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نظر می باشد. این روش باعث می شود که تبلیغات به صورت دقیق و موثر به مخاطبان منتقل شود و باعث افزایش...

زمان مطالعه: 6 دقیقه
//
ما در برندوفن همواره در حال پشتیبانی شما هستیم.
👋 چطور می‌تونم کمکتون کنم؟