هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آژانس تبلیغاتی برندوفن
#

مقالات | صفحه 5 از 7 | آژانس تبلیغاتی برندوفن

دلایل موفقیت کمپین تبلیغاتی نایک Nike

کمپین تبلیغاتی نایک به عنوان یکی از موفق‌ترین و جالب‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در تاریخ شناخته می‌شود. اصل موفقیت این کمپین، در سادگی و انتقال پیام واضح و مستقیم به مخاطبان بود. با استفاده از این شعار ساده و قدرتمند “فقط انجامش بده” نایک توانست تصویری مثبت و الهام‌بخش از برند خود ارائه دهد و باعث افزایش فروش و شناخت برند شود. این...

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آژانس تبلیغاتی مشاور کسب و کار شما

همکاری با یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای می‌تواند مسیر موفقیت و کسب درآمد را برای هر کسب‌وکاری هموارتر کند. با توجه به تحلیل دقیق بازار، تدوین استراتژی‌های مناسب، اجرای حرفه‌ای کمپین‌ها و بهینه‌سازی مداوم، کسب‌وکارها می‌توانند به اهداف خود برسند و در بازار رقابتی امروز موفق باشند. اگر به دنبال افزایش درآمد و رشد کسب‌وکار خود هستید، همکاری با یک آژانس...

زمان مطالعه: 8 دقیقه

سناریو نویسی در تبلیغات: هنر جذب و نگه‌داری مخاطب

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی تبلیغات در لحظه‌ای که چشم‌تان به آن‌ها می‌افتد، شما را میخکوب می‌کنند؟ یا چرا بعضی پیام‌های تبلیغاتی حتی مدت‌ها پس از مشاهده، در ذهن‌تان باقی می‌مانند؟ پاسخ این سوال‌ها در هنر سناریو نویسی نهفته است. سناریوهایی که با دقت و خلاقیت نوشته می‌شوند، می‌توانند توجه شما را به خود...

زمان مطالعه: 8 دقیقه

چگونه با کمپین تبلیغاتی به سودآوری برسیم

در این مقاله، قصد داریم گام به گام شما را با فرآیند طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق که منجر به سودآوری می‌شود، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بیاموزید چگونه می‌توان با طراحی و اجرای هوشمندانه کمپین‌های تبلیغاتی، نه تنها توجه مخاطبان را جلب کرد، بلکه آنها را به مشتریانی همیشگی تبدیل نمود و در نهایت، به...

زمان مطالعه: 4 دقیقه

۵ گام برای طراحی و تدوین استراتژی برند موفق

استراتژی برند مؤثر یک ابزار قدرتمند برای تعریف و تمایز کسب و کار شما در بازار رقابتی امروز است. این استراتژی نه تنها به ایجاد تصویری مثبت از برند کمک می‌کند، بلکه ارتباطی قوی و پایدار با مشتریان نیز برقرار می‌سازد. صدای برند، طراحی برند، ارزش های برند، داستان برند و حال و هوای برند عناصر کلیدی یک استراتژی برند موفق هستند.

زمان مطالعه: 4 دقیقه

زبان برند چیست؟ هویت کلامی برند

زبان برند، یکی از بخش‌های کلیدی هویت برند است که نقش اساسی در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان دارد. این زبان شامل کلمات، لحن، و سبک بیانی است که برندها برای انتقال پیام‌های خود به کار می‌برند. در واقع، زبان برند به برندها کمک می‌کند تا با مخاطبان خود به شکلی ویژه و منحصر‌به‌فرد صحبت کنند.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ریبرندینگ چیست؟ چرا کسب‌وکارها به بازسازی برند نیاز دارند؟ مثال خارجی و عربی

ریبرندینگ یه جور بازسازی برند هست. درکل ریبرندینگ به معنای تغییر و بازسازی هویت یک برند است. یعنی وقتی یه کسب‌وکار حس می‌کنه برندش دیگه اون تاثیر اولیه رو نداره یا نمی‌تونه با مخاطب‌هاش ارتباط خوبی برقرار کنه، میاد و یه سری تغییرات تو برندش ایجاد می‌کنه. این تغییرات می‌تونه شامل عوض کردن لوگو، رنگ‌ها، شعار و حتی اسم برند باشه.

زمان مطالعه: 6 دقیقه

شخصیت برند چیست؟ برند سازی شخصی Personal Branding

اصطلاح شخصیت برند به مجموعه‌ای از ویژگی‌های انسانی اشاره دارد که به یک نام تجاری نسبت داده می‌شود. یک برند مؤثر ارزش برند خود را با داشتن مجموعه‌ای ثابت از ویژگی‌هایی که یک بخش مصرف کننده خاص از آن لذت می‌برد، افزایش می‌دهد. این شخصیت یک ارزش افزوده کیفی است که برند علاوه بر مزایای عملکردی آن به دست می‌آورد.

زمان مطالعه: 6 دقیقه

پرسونای مشتری

پرسونا واژه‌ای است که امروزه در حوزه‌های مختلفی از جمله بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتریان و توسعه محصول کاربرد فراوانی پیدا کرده است. این اصطلاح به معنای شخصیت یا نقشی است که یک فرد یا گروه از افراد به خود می‌گیرند.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تبلیغات شرکت ها

در دنیای امروزه، تبلیغات یکی از ابزارهای اصلی برای ترویج و توسعه برندها است. برند، به عنوان تصویر و شناختی که مردم از یک شرکت یا محصول دارند، اهمیت بسیاری دارد. بنابراین، انتخاب روش‌های صحیح برای تبلیغات بسیار حیاتی است. اولین گام برای تبلیغ برند، شناخت دقیقی از مخاطبان هدف است. باید بدانیم که کدام گروه از افراد به محصول یا خدمات...

زمان مطالعه: 12 دقیقه

شاخص کلیدی عملکرد یا KPI چیست؟

یک شاخص کلیدی عملکرد در بازاریابی به یک معیار قابل اندازه گیری اشاره دارد که تیم‌های بازاریابی از آن برای ارزیابی اثربخشی کمپین‌ها و اهداف خاص خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، یک تیم بازاریابی ممکن است نرخ تبدیل یک کمپین را ردیابی کند تا تعیین کند که چگونه به طور موثر مشتریان بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل می‌کند.

زمان مطالعه: 9 دقیقه

خدمات طراحی لوگو

لوگو یک شکل طراحی است که از متن و تصاویر تشکیل شده است و به ما کمک می کند برندهایی را که دوست داریم را شناسایی کنیم. در واقع یک لوگو نمایانگر ماهیت یک برند است و به محض دیدن آن در هرجایی ما را به یاد برند، محصول یا هرچیزی که برای آن طراحی شده است می اندازد.

زمان مطالعه: 9 دقیقه
//
ما در برندوفن همواره در حال پشتیبانی شما هستیم.
👋 چطور می‌تونم کمکتون کنم؟