مقالات | صفحه 4 از 7 | آژانس تبلیغاتی برندوفن
چگونه هوش مصنوعی انویدیا را به با ارزش ترین شرکت جهان تبدیل کرد؟
صعود چشمگیر انویدیا به با ارزش ترین شرکت جهان، داستانی است که عمیقاً با پیشرفت سریع و پذیرش گسترده هوش مصنوعی (AI) در هم آمیخته است. همانطور که فناوری هوش مصنوعی به تکامل و نفوذ در بخشهای مختلف ادامه میدهد، انویدیا به لطف تراشههای پیشرفته و چشمانداز استراتژیک، خود را به عنوان اصلیترین بازیگر در این دوره جدید معرفی کرده...
زمان مطالعه: 4 دقیقهکمپین تبلیغاتی چیست؟
کمپین تبلیغاتی مجموعهای از فعالیتها و استراتژیهای بازاریابی است که با هدف ترویج یک محصول، خدمت، ارتقای نام تجاری، یا برند و خدمات یک کسب و کار طراحی و اجرا میشود. این فعالیتها شامل: تبلیغات در رسانههای مختلف، ترفیعات فروش، رویدادهای تبلیغاتی و دیگر روشهای بازاریابی میشود. هدف اصلی یک کمپین تبلیغاتی جذب مخاطبان و افزایش آگاهی از برند یا محصولات...
زمان مطالعه: 11 دقیقهایده های جالب برای انتخاب نام برند
هنگامی که به تاسیس یک برند جدید فکر میکنید، یکی از مهمترین قدمها انتخاب نام برند یک نام مناسب است. نام برند شما باید بازتابی از اهداف، ارزشها و محصولات شما داشته باشد و بتواند جذابیت و شناختپذیری برای مشتریان ایجاد کند. امروزه دنیای نام گذاری فرق زیادی با دوران قدیم کرده است. اگر قدیم، یک چهارم اسم های معمول کافی بود...
زمان مطالعه: 6 دقیقهچرا کوکاکولا لوگو خود را خرد کرد؟
کوکا کولا لوگوی نمادین خود را خرد کرده است تا مشتریان را به بازیافت قوطی های کوکاکولای استفاده شده تشویق کند. شرکت کوکاکولا اخیراً اقدام به بازآفرینی جسورانه لوگوی شناختهشده خود نمودهاست. این اقدام در راستای کمپین «بازگرداندن برای بازیافت» (Recycle Me) صورتگرفتهاست. هدف این کمپین تشویق مصرفکنندگان به بازیافت پسماند، و حفظ محیط زیست لوگوی نمادین شرکت را دستخوش تغییراتی...
زمان مطالعه: 3 دقیقهبیزینس کوچینگ
به عنوان یک کارآفرین، شاید تصور کنید هیچ کسی مثل خودتان از جزییات کسب وکارتان خبر ندارد و خودتان بیشتر روی آن تسلط دارید. اما داشتن تسلط فنی به یک حوزه با مدیریت و برنامه ریزی کردن برای آن تفاوت دارد. به همین دلیل طی دهههای اخیر، تخصص بیزینس کوچینگ یا مربی گری کسب وکار به وجود آمده است. یک مربی کسب...
زمان مطالعه: 10 دقیقهتبلیغ محصول | ۵ روش کاربردی برای تبلیغ محصولات
تبلیغات یکی از روشهای مهم برای ارتقای فروش و شناخت برند است. اما با پیشرفت تکنولوژی، روشهای نوینی برای تبلیغات به وجود آمده است که به شرکتها کمک میکند تا بهتر و با کارایی بیشتری محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند. از جمله این روشها میتوان به تبلیغات دیجیتال، تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک، تبلیغات گوگل و همچنین تبلیغات ویدیویی...
زمان مطالعه: 7 دقیقهچگونه برند خود را تبلیغ کنیم | تبلیغات برند
در دنیای رقابتی امروز، صرفا داشتن محصول یا خدمتی باکیفیت برای موفقیت کافی نیست. همچنین تنها تبلیغ این محصولات و خدمات، نمی تواند رابطه ای پایدار و بلندمدت با مشتریان برای شما رقم بزند. راز موفقیت در کسب و کارها، خلق یک هویت برند قدرتمند و استفاده از تبلیغات برندینگ است. این روش می تواند اعتماد مشتریان را جلب کرده...
زمان مطالعه: 8 دقیقهبهترین راه تبلیغات شرکت و برندینگ سازمان ها
تبلیغات کسب و کار شمشیری دولبه است؛ اگر به درستی انجام نشود، نه تنها سودی ندارد بلکه ممکن است به ضررتان هم باشد، اما در عین حال، می تواند پله ای محکم برای رشد کسب وکارها نیز باشد. بار ها شده است شنیده باشید که یک شرکت با هزینه هنگفتی برای تبلیغات کسب و کار، نتوانسته مشتریان جدیدی را جذب کند،...
زمان مطالعه: 4 دقیقهبهترین روش جذب مشتری به همراه نمونه های موفق
در بازار به شدت رقابتی امروز، جایی که هر کسب و کاری تلاش می کند تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند، تبلیغات موثر از اهمیت بالایی برخوردار است. با تکامل دائمی فناوری و رفتار مصرف کننده، کسب و کارها باید استراتژی تبلیغاتی خود را تطبیق داده و از نوآوری عقب نمانند. در این مقاله، به برخی از بهترین ترین...
زمان مطالعه: 7 دقیقهتفاوت آژانس تبلیغاتی و شرکت تبلیغاتی
آژانس تبلیغاتی معمولا به شرکتهای بزرگتر و چندملیتی اطلاق میشود که علاوه بر خدمات تبلیغات و بازاریابی، خدمات دیگری مانند کمپین های ۳۶۰ درجه، مدیریت و تبلیغات شبکه های اجتماعی، روابط عمومی، مشاوره تبلیغاتی، مشاوره کسب و کار و تبلیغات محیطی و تلویزیونی نیز ارائه میدهند. این شرکتها معمولا دارای بخشهای مختلفی هستند که به تخصصهای مختلف مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات...
زمان مطالعه: 7 دقیقهبیزینس پلن (Business Plan) یا طرح کسب و کار چیست؟
شروع یک کسبوکار جدید، نیازمند برنامهریزی دقیق و یک نقشه راه روشن یا بیزینس پلن است. این نقشه به عنوان یک طرح تجاری شناخته میشود. در این راهنمای جامع، ما به این میپردازیم که یک طرح تجاری چیست، چرا حیاتی است و چگونه میتوان یک طرح قانع کننده ایجاد کرد. چه یک کارآفرین باتجربه باشید و چه تازه شروع کردهاید،...
زمان مطالعه: 6 دقیقهبازاریابی برندهای بزرگ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
المپیک ۲۰۲۴ پاریس نه تنها برای ورزش، بلکه برای نحوه رویکرد برندها به بازاریابی، رویدادی حیاتی است. انتظار میرود این رویداد استاندارد جدیدی را برای نحوه تعامل برندها با مخاطبان ایجاد کند. با شکوفایی روح المپیک به صورت آنلاین، برندها میتوانند به مخاطبان جهانی دسترسی پیدا کنند که هرگز قبلاً مشابه آن وجود نداشته است.
زمان مطالعه: 3 دقیقه