مقالات | صفحه 3 از 7 | آژانس تبلیغاتی برندوفن
سئو چیست؟ اصول بهینه سازی سایت برای گوگل
سئو چیست؟ seo چیست؟ این روزها موضوع سئو یکی از موضوعات ترند در فضای کسب و کار شده است و تقریبا اکثر کسب و کارها به اهمیت این کانال بازاریابی پی بردهاند. اگر تا به حال به این کانال قدرتمند بازاریابی توجه نکردهاید و آن طور که باید و شاید به آن نپرداخته اید با ما همراه باشید تا همه...
زمان مطالعه: 16 دقیقهمزایای سئومارکتینگ در کسب و کار شما
ترافیک یک وب سایت تا پیش از این از طریق شبکههای اجتماعی و بصورت دایرکت (کسانی که از قبل شما را میشناسند ) بوده است. میزان ترافیکی که درحال حاضر روی وب سایت خود دارید، در صورت به کارگیری سئو مارکتینگ درست و اصولی به میزان حداقل ۱۰ برابر افزایش خواهد داشت.
زمان مطالعه: 5 دقیقهآموزش اینسایت اینستاگرام (همه چیز درباره insight اینستاگرام)
بدون شک، اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در دنیاست که تعداد زیادی از کاربران حرفهای و شرکتهای تجاری از آن به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی خود استفاده میکنند. با این حال، برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام، نیاز به ارائه محتوای جذاب، هدفمند و همچنین استراتژی بهینه دارید. آموزش اینسایت اینستاگرام یکی از مقوله های مهم در خصوص اینستاگرام...
زمان مطالعه: 8 دقیقهCHATGPT چیست و چه تاثیری بر بازاریابی و مارکتینگ دارد؟
CHATGPT چیست؟ در سالهای اخیر استفاده از هوش مصنوعی در صنایع و کسب و کارهای مختلف بسیار رواج پیدا کرده. از تولید یک قطعه موسیقی با ژانر و ریتم منحصربهفرد گرفته تا ساخت یک قطعه فلزی سه بعدی برای یک ماشین تنها با چند کلمه، با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر هست.
زمان مطالعه: 7 دقیقهجدیدترین آییننامه پرداخت مالیاتی کسبوکارهای اینترنتی
احکام مالیاتی آییننامه حمایت از کسبوکارهای اقتصاد دیجیتال از سوی سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شده است. در این آییننامه حمایتی، برای برخی دستگاهها و نهادهای دولتی نقشهایی در نظر گرفتهشده است که با توجه به حیطه وظایف و اختیاراتی که دارند، بتوانند به رونق کسبوکارهای اینترنتی کمک کنند. به همین منظور، سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی آییننامه حمایت از توسعه...
زمان مطالعه: 3 دقیقه۱۰ روند کلیدی بازاریابی
این روزها، کانالهای مختلف و تاکتیکهای نوآورانهای وجود دارد که یک برند میتواند برای دستیابی به مخاطبان هدف خود از آنها استفاده کند. اگر امیدوارید موثرترین استراتژی بازاریابی را بسازید، دانستن اینکه در کدام یک از آنها باید حضور پیدا کنید و چگونه در آنجا ظاهر شوید، مهم است. در ادامه، ده مورد از روندهای بازاریابی که تعدادی از اعضای شورای...
زمان مطالعه: 4 دقیقههمه چیز درباره D۲C
در دو سال گذشته همهگیری کرونا علاوه بر تاثیر منفی بر کسب و کارهای سنتی، باعث تغییرات مهم مثبتی در نحوه مدیریت دنیای تجارت الکترونیک شد؛ یک تصویر عالی از چگونگی تغییر، نحوه فروش برندها به مصرف کنندگان. محدودیتهای قرنطینه باعث پیشرفت چشمگیری در فروش مستقیم به مصرف کننده (D۲C) حاصل شود.
زمان مطالعه: 5 دقیقهداستان سرایی
داستان سرایی یک کلیدواژه تبلیغاتی است. نه آن را نادیده بگیرید و نه کورکورانه سوارآن شوید. داستانها قدرتمند هستند. آنها هر روز روی ما تأثیر میگذارند، تحت تأثیر قرار میدهند و موجب تغییر مسیرها میشوند. آنها اعتقاد و مصرف ما را به تصویر میکشند. از داعش گرفته تا کوکاکولا، همه داستان و توانایی پخش دارند.
زمان مطالعه: 5 دقیقهچارچوب های بازاریابی چیست؟
هر بازاریابی میداند که یک استراتژی بازاریابی عالی در قالب یک برنامه شروع میشود. شما کار سختی در پیش دارید تا مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید؛ اینکه ببینید آنها زمان خود را کجا صرف میکنند، چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید و چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید که به محصول یا خدمات شما نیاز پیدا کنند. یک چارچوب...
زمان مطالعه: 5 دقیقهتاثیر رنگ در افزایش فروش!!
آیا میدانستید انتخاب و ترکیب رنگ درست، در سایت، اپلیکیشن، بستهبندی محصول و … میتواند موجب افزایش فروش یا افزایش نرخ تبدیل شود؟ ما در این بلاگ برندوفن قصد داریم به تاثیر رنگ در فروش بپردازیم.
زمان مطالعه: 6 دقیقهنسل Z چه کسانی هستند؟ تبلیغات برای نسل Z
نسل Z چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟ نسلها بر اساس زمینهای که در آن بوجود آمدهاند شکل میگیرند. به طور کلی احساسات و تجربیات مشترکی که یک نسل نسبت به تاریخ و تجربه زیستیاش دارد بر تفکر و رفتار امروز او تاثیر میگذارد. آیا شما نسلی هستید که دنیایی پر از فناوری، ارتباطات فوری و تغییرات سریع...
زمان مطالعه: 15 دقیقهاستراتژیهای بازاریابی همستر | چطور در کمتر از سه ماه به ۱۰۰ میلیون کاربر برسیم
همستر کامبت، یک توکن ایردراپیِ مبتنی بر بازی که توسط رباتهای تلگرامی راه اندازی شده است، دنیای بازیها و کریپتو کارنسی را دچار یک شگفتی بزرگ کرده است. همستر تنها در ۷۲ روز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جمع آوری کرده است. این افزایش شگفت انگیز کاربر، گواهی بر استراتژیهای بازاریابی نوآورانه بازی، گیمپلی جذاب و علاقه روزافزون به فناوریهای...
زمان مطالعه: 3 دقیقه