هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آژانس تبلیغاتی برندوفن
#

طراحی سایت | آژانس تبلیغاتی برندوفن

طراحی وب سایت حرفه ای برای کسب و کار شما

ما در آژانس تبلیغاتی برندوفن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، طراحی وب‌سایتی منحصربه‌فرد و بهینه برای کسب‌وکار شما ارائه می‌دهیم. از سایت‌های شرکتی گرفته تا فروشگاه‌های آنلاین، همه در دستان شما."

چرا برندوفن ؟

چرا ما طراحی وب‌سایتتون رو انجام بدیم

با استفاده از تجربه گسترده‌ی خود، آژانس تبلیغاتی برندوفن وب‌سایت‌های سفارشی و هدف‌محوری طراحی می‌کند که برای نمایش محصولات یا خدمات شما ساخته شده‌اند. این پلتفرم‌های دینامیک به‌طور مؤثری روح برند شما را منتقل می‌کنند، مشتریان بالقوه را جذب کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب‌وکار شما را ارائه می‌دهند.

همه چیز درباره ی طراحی وب سایت ! طراحی وب سایت چه مراحلی دارد؟
طراحی وب سایت را از کجا شروع کنیم؟
یک وب سایت، چهره و ویترین کسب و کار شماست. وب سایت اولین تاثیر جدی را بر روی مشتریان بالقوه شما می‌گذارد. حتی اگر کسب کار شما خدمات یا محصولی را به صورت آنلاین ارائه نمي‌دهد باز هم داشتن يك وب سايت خوب با طراحی مناسب به رشد كسب و كار شما كمك شايانی مي‌كند. شما در اين مقاله صفر تا صد هر آنچه كه به وب سايت و طراحی آن مربوط است را مي‌خوانيد.

سایت چیست؟


تعاریف زیادی از سایت و به تعبیر کامل تر آن وب‌سایت وجود دارد. اما به طور کلی این تعریف جامع را می‌توان به آن مرتبط دانست: مجموعه‌ای از صفحات وب به هم پیوسته، معمولاً شامل یک صفحه اصلی، که در یک سرور قرار دارند و به عنوان مجموعه‌ای از اطلاعات توسط یک شخص، گروه یا سازمان تهیه و نگهداری می‌شوند. برای این که بتوانیم همه چیز درباره ی طراحی وب سایت را بدانیم باید تفاوت وب سایت و صفحه‌ی وب را به درستی درک کنیم. همه وب‌سایت‌های در دسترس عموم با هم، شبکه جهانی وب را تشکیل می‌دهند. اگرچه گاهی اوقات آن را «صفحه وب» می‌نامند، اما این تعریف اشتباه است، زیرا یک وب سایت از چندین صفحه وب تشکیل شده است.
 

چرا کسب و کار ها به سایت نیاز دارند؟

  1.  داشتن یک وب سایت باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می‌شود و قطعا برای شما درآمد بیشتری خواهد داشت.

۸۰٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید، درباره یک کسب و کار یا خدمات، به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند. اگر وب سایت ندارید، شانسی برای تصاحب سهمی از این بازار نخواهید داشت. وب سایت شما می‌تواند حتی زمانی که خواب هستید در دسترس باشد. یک وب سایت به عنوان حامی کسب و کار شما همیشه فعال است و در طول ساعات اداری و خارج از آن عمل می‌کند.

  1. با داشتن وبسایت به کسب و کار خود اعتبار بدهید.

مصرف کننده‌ی قرن بیست و یک کمی شکاک است. در واقع، ۵۶٪ از مردم اظهار داشتند که بدون وب سایت به یک تجارت اعتماد نخواهند کرد. داشتن یک وب سایت خوب اعتبار شما را به عنوان یک تجارت قانونی افزایش می‌دهد. وب سایت ها به شما این امکان را می‌دهند که با یک معرفی خوب و طراحی شده برای کسب و کار خود، تأثیر بسیار مهمی داشته باشید. یک وب سایت می‎تواند به نشان دادن تخصص شما و موقعیت بهتر کسب و کار شما کمک کند. همچنین وب سایت می‌تواند ابزار شماره یک شما برای برجسته شدن در میان افراد باشد.

  1. آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت یا گران نیست.

برای داشتن یک وب سایت نیازی به دانش فنی ندارید. بسیاری از شرکت های توسعه وب دارای فرآیندهای ثبت نام بسیار ساده هستند که این کار را برای شما سریع و بدون دردسر می کند. داشتن وبسایت می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. همچنین با مواردی مثل تبلیغات توسط آژانس تبلیغات بصورت تخصصی انجام میشود می‌توانند بازگشت سرمایه بسیار خوبی داشته باشند.

  1. وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود.

برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه زمان بر است. وب سایت شما می‌تواند با ارائه پاسخ به سوالات رایج مشتریان در این زمان صرفه جویی کند. به این صورت می‌توانید وقت خود را صرف انجام کارهای ارزشمندتر کنید.

  1. موقعیت خود را تعیین کنید و کنترل برند خود را حفظ کنید.

یک وب‌سایت به‌عنوان پلتفرمی برای پیام‌رسانی شما عمل می‌کند و درک آنلاین از کسب‌وکار شما را طوری شکل می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی شما قادر به ارائه آن نیستند. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا خود را در بازار قرار دهید و نوع دقیق مشتریان مورد نظر خود را بدست آورید. ۷۹ درصد از کاربرانی که نظرات آنلاین را می‌خوانند، آن‌ها را باور می‌کنند. با ارسال نظرات مثبت دید مثبتی به کسب و کار خود ایجاد کنید.

 

برای ساخت سایت از کجا شروع کنیم؟



تعیین هدف وب‌سایت

 مطمئناً، تعیین هدف وب‌سایت یکی از مهم‌ترین مراحل در فرآیند ساخت یک وب‌سایت است. این که شما دقیقاً بدانید وب‌سایتتان قرار است چه کاری انجام دهد، به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در مورد طراحی، محتوا و استراتژی بازاریابی خود بگیرید. در ادامه برخی از سوالات مهمی که باید در این مرحله به آنها پاسخ دهید آورده شده‌ است:

  1. مخاطب هدف: چه کسانی هستند که شما می‌خواهید وب‌سایت شما را ببینند؟ آیا مخاطبین شما عموم مردم هستند یا گروه خاصی از افراد، مانند متخصصان یک صنعت خاص، دانشجویان یا علاقه‌مندان به یک سرگرمی؟
  2. اهداف کسب‌وکار: وب‌سایت شما قرار است چه نقشی در کسب‌وکار شما ایفا کند؟ آیا قرار است به فروش محصولات کمک کند، اعتبار برند شما را افزایش دهد، یا به عنوان یک پورتال برای ارائه خدمات به مشتریان عمل کند؟
  3. محتوای وب‌سایت: نوع محتوایی که قرار است در وب‌سایت قرار بگیرد چیست؟ آیا شما به دنبال ایجاد یک بلاگ، گالری عکس، فروشگاه آنلاین، یا ارائه اطلاعات تماس و خدمات مشتری هستید؟
  4. تعامل با کاربران: چگونه می‌خواهید با کاربران خود تعامل داشته باشید؟ آیا نیاز به قابلیت‌های خاصی مانند فرم‌های تماس، انجمن‌ها، یا قابلیت ارسال دیدگاه دارید؟
  5. معیارهای موفقیت: شما چگونه موفقیت وب‌سایت خود را اندازه‌گیری خواهید کرد؟ این ممکن است شامل تعداد بازدیدکنندگان، میزان فروش، تعداد مشترکین خبرنامه، یا دیگر معیارهای قابل اندازه‌گیری باشد.

پاسخ دادن به این سوالات به شما کمک می‌کند تا دیدگاه روشن‌تری از وب‌سایت خود داشته باشید و آماده شوید برای مراحل بعدی فرآیند طراحی و توسعه.

انتخاب نام دامنه

اولین کار برای داشتن یک سایت تهیه دامین است. دامین مانند یک برنامه برای تمام مخاطبین اینترنت است.

دامنه یا دامین (DNS) یک پایگاه داده نام‌گذاری است که نام‌های دامنه اینترنتی را به آدرس‌های آی‌پی مشخص مثل فهرست مخاطبین تلفن که نام‌ها را با شماره‌ها تطبیق می‌دهد، مکان‌یابی و ترجمه می‌کند. مرور وب و سایر فعالیت‌های اینترنتی به DNS برای یافتن سریع آدرس IP برای اتصال و دسترسی به محتوا متکی هستند. دایرکتوری DNS در سرتاسر جهان توزیع می‌شود تا روزانه میلیون‌ها نام دامنه فهرست‌شده را در اختیار داشته باشد. زیرا بیش از یک نفر می‌توانند به طور همزمان برای یک وب سایت جستجو کنند. یک نام دامنه می‌تواند با بیش از یک آدرس IP مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر ۱۰۰ نفر به طور همزمان سایت را جستجو کنند، هر کدام یک آدرس IP منحصر به فرد از سرورهای مختلف دریافت خواهند کرد. در غیر این صورت، اگر یک نام دامنه فقط یک سرور و یک آدرس IP داشته باشد، آن ۱۰۰ نفر همگی در صف منتظر خواهند بود تا نوبت دسترسی به سایت باشد. DNS می‌تواند عملکرد وب را با ذخیره آدرس های IP برای مدت زمان مشخصی بهبود بخشد. به عنوان مثال، اگر همه افراد در دفتر نیاز به دسترسی به یک ویدیوی آموزشی در یک روز داشته باشند، سرور DNS  فقط باید یک بار نام را پیدا کند و درخواست‌های بعدی را از حافظه پنهان خود ارائه کند.

دامنه در حقیقت همان نام وب‌سایت شماست که از دو قسمت پسوند و پیشوند تشکیل شده است. پسوند‌های بین المللی رایج ( net, com, org) که به صورت عمومی استفاده می‌شوند، محدودیت در ثبت دامنه ندارند ولی نام‌های آن با الویت درخواست ثبت می‌شوند و اعتباری یک تا ده ساله دارند و قابل شارژ مجدد هستند.

 

انتخاب میزبانی وب (Web Hosting)

 نیاز بعد شما بعد از دامنه هاست یا همان سویس میزبانی وب است. هاست فضایی است که اطلاعات سایت شما بر روی ان قرار می‌گیرد. این اطلاعات می‌تواند صفحات وب، عکس ها، فایل های css  و یا هر فایل دیگری باشند.

یکی دیگر از موارد استفاده شبکه از “میزبان” زمانی است که پروتکل نقطه به نقطه (معروف به PPP) برای اجرای یک اتصال بین کامپیوتر کاربر و ارائه دهنده اینترنت او به کار گرفته می‌شود. در این حالت به کاربر یک آدرس IP منحصربفرد برای زمانی که اتصال به اینترنت انجام می‌شود اختصاص داده می‌شود، جایی که رایانه کاربر به عنوان میزبان برای آن اتصال عمل می کند که در واقع یک گره شبکه است.

 

انواع هاست

هاست اشتراکی

 نوعی میزبانی وب که در آن یک سرور داخلی چندین سایت را میزبانی می‌کند. کاربران زیادی وجود خواهند داشت که به منابع دسترسی خواهند داشت که هزینه ها را پایین نگه می‌دارد، اگرچه هر کدام فضای خود را در سرور دریافت می‌کنند. با وجود این‌که هزینه ها پایین است اما در سرعت و عملکرد تاثیر منفی خواهد داشت.

هاست مدیریت شده

این نوعی از میزبانی است که در آن ارائه دهنده کل تجربه میزبانی وب را با مدیریت سرور، اجرای به روز رسانی، مدیریت امنیت، نظارت و اطمینان از اینکه زمان آپدیت در بالاترین حد خود است، مدیریت می‌کند. مزیت اصلی میزبانی مدیریت شده اجتناب از خطرات امنیتی، اطمینان از رضایت مشتریان از دسترسی و آپتایم سایت و به روز رسانی مداوم با فناوری مدرن است.

هاست کلود Cloud

نوعی میزبانی که در آن چندین سرور با هم ترکیب می شوند تا یک کلاستر ایجاد کنند. حتی اگر سروری از کار بیفتد، سرور دیگری برای کمک به متعادل کردن بار بالا می‌رود. با هاست ابری، شما زمان آپدیت سریع، منابع مجزا، قابلیت مقیاس بندی و یک آدرس IP اختصاصی دریافت خواهید کرد.

 نوعی میزبانی وب که در آن یک سرور داخلی چندین سایت را میزبانی می‌کند. کاربران زیادی وجود خواهند داشت که به منابع دسترسی خواهند داشت که هزینه ها را پایین نگه می‌دارد، اگرچه هر کدام فضای خود را در سرور دریافت می‌کنند. با وجود این‌که هزینه ها پایین است اما در سرعت و عملکرد تاثیر منفی خواهد داشت.

هاست VPS

سرور خصوصی مجازی نوعی میزبانی است که به شما امکان می‌دهد فضای سرور و منابع انحصاری داشته باشید که با سایر کاربران به اشتراک گذاشته نمی‌شود. یکی از مزایای کلیدی VPS این است که شما می‌توانید تنظیمات خود را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

سرور اختصاصی

اختصاصی به این معنی است که کل سرور برای استفاده از آن شماست، کل پایه سرور متعلق به شما است و می‌توانید سیستم عامل خود را هر طور که دوست دارید اجرا کنید و بهترین عملکرد را از وب سایت خود داشته باشید.

 

روش‌های طراحی سایت

طراحی یکی از قسمت های مهمی است برای این که همه چیز درباره ی طراحی وب سایت را بدانید باید به آن آگاه باشید.طراحی وب، هنر برنامه ریزی و تنظیم محتوا در یک وب‌ سایت است. به‌ گونه‌ای که بتوان آن را به صورت آنلاین با جهان به اشتراک گذاشت و به آن دسترسی داشت. طراحی وب چیزی است که ظاهر یک وب سایت را تعیین می‌کند، مانند رنگ ها، فونت ها، گرافیک و همچنین شکل دادن به ساختار سایت و تجربه کاربران از آن.

سایت های استاتیک (ثابت)

 سایت های استاتیک که این روز ها کم تر استفاده می شوند، امکان ویرایش در آن ها بسیار کم است. میتوان گفت ماهیت این گونه سایت ها طوری است نیاز به تغییر مداوم اطلاعات در آن ها نیست. سایت های استاتیک تعداد صفحات مشخصی دارند و معمولا تعاملی با کاربر ندارند. این سایت ها معمولا فقط یک حالت نمایش (show) دارند.

 

سایت های داینامیک (پویا)

طراحی وب، هنر برنامه ریزی و تنظیم محتوا در یک وب‌ سایت است. به‌ گونه‌ای که بتوان آن را به صورت آنلاین با جهان به اشتراک گذاشت و به آن دسترسی داشت. طراحی وب چیزی است که ظاهر یک وب سایت را تعیین می‌کند، مانند رنگ ها، فونت ها، گرافیک و همچنین شکل دادن به ساختار سایت و تجربه کاربران از آن.


به طور خاص، CMS یک برنامه نرم افزاری است که به کاربران امکاناتی همچون ایجاد، ویرایش و تولید محتوای دیجیتال می‌دهد. همچنین بستری فراهم میسازد تا در صفحات وب با یکدیگر همکاری داشته باشند. شما محتوای دیجیتال را به یک سیستم قوی‌تر راه‌اندازی می‌کنید که هسته اصلی مدیریت یک تجربه دیجیتالی در پلتفرم های مختلف است. همچنین مدیریت محتوای وب به شما کمک می‌کند محتوا را آپلود کنید یا بنویسید، آن را قالب بندی کنید، عناوین و تصاویر اضافه کنید، و کارهایی مانند SEO را انجام دهید.

 

آشنایی با سیستم مدیریت محتوای سایت


 در موارد بالاتر به طور خلاصه CMS یا همان سیستم مدیریت محتوای سایت به اختصار توضیح دادیم. در این قسمت از مقاله بخش های بیشتری از CMS را مورد بحث و گفت و گو قرار می‌دهیم.

در یک سطح فنی‌تر، یک سیستم مدیریت محتوا از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

سیستم مدیریت محتوا (CMA) این بخشی است که به شما امکان می‌دهد محتوا را در سایت خود اضافه و مدیریت کنید.

شبکه تحویل محتوا (CDA) فرآیند پشت صحنه است که محتوایی را که در CMA وارد می‌کنید می‌گیرد، آن را به درستی ذخیره می‌کند و برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده می‌کند. این دو سیستم با هم مدیریت وب سایت شما را آسان‌می کنند.


 

سایت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) چیست؟


امروزه دسترسی به فضای وب فقظ ار طریق رایانه‌ها نیست. انواع تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و دیگر وسایل دیجیتال به این دسته اضافه شده اند. طراحی وب سایت واکنش‌گرا هم به همین مسئله كمك مي‌كند.

طراحی سایت ریسپانسیو(RWD) ، یک عامل طراحی سایت است که باعث می‌شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه‌ها و صفحات نمایش به خوبی به نمايش درآيند. در اين فرآيند محتوا، طراحی و عملکرد سايت مورد نظر مطابق با همان دستگاه می‌باشد.

چرا واکنش‌گرا بودن سایت مهم است؟


 ريسپانسيو بودن صفحات سايت باعث مي شود كاربر تجربه بهتري نسبت آن سايت داشته باشد. و تصاوير را به گونه‌اي ببيند كه مناسب صفحعه نمايش مقابلشش باشد. همچنين اين كار باغث داشتن عملكرد بهتر در سئو سايت مي‌شود.

 

اهمیت بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو


 اگر تا به حال در مورد تکنیک های دیجیتال مارکتینگ صحبت کرده اید، احتمالاً اصطلاح سئو را شنیده‌اید. شاید بدانید که سئو مهم است و با موتورهای جستجو ارتباط دارد. اما سئو دقیقا چیست؟

سئو چيست؟

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. در ساده ترین عبارت، سئوی خوب، دید آنلاین شما را بهینه می‌کند. این به این معنی است که هرچه افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند، ترافیک آنلاین شما بیشتر می‌شود و شانس شما برای ارائه محصول یا خدمات خود به تعداد بیشتری از افراد افزایش می‌یابد.

تا به حال شده از خود بپرسید، وقتی در جستجوی گوگل تایپ می‌کنید، هر چند وقت یکبار از صفحه اول به صفحه دوم، سوم یا بیستم نتایج جستجو می‌روید؟ به احتمال زیاد، به ندرت مجبور به این کار شوید، زیرا چند گزینه اول در همان صفحه اول گوگل حاوی اطلاعاتی است که شما در جستجوی خود درخواست کرده‌اید.

اگر یک مشتری بالقوه موضوعی مرتبط با آنچه کسب و کار شما می‌تواند ارائه دهد تایپ کند، آیا نمی‌خواهید در اولین صفحه نتایج جستجو در کنار رقبای خود باشید؟ اگر در یکی از آن ده نقطه جستجوی برتر نیستید، یک کسب و کار دیگر به تازگی مشتری جدیدی پیدا کرده است، یا شما یکی را از دست داده اید. بردن شما به همان صفحات اول گوگل دقيقا همان كاري است كه سئو انجام مي‌دهد.

 

UI و UX در طراحی سايت چيست؟

رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) دو کلمه ای هستند که ممکن است به طور مکرر در محافل مرتبط با سايت‌ها به آن‌ها اشاره شود. اما این اصطلاحات در واقع به چه معنا هستند و طراحی UX یا UI بودن به چه معناست؟
رابط کاربری به صفحه‌ها، دکمه‌ها، کلیدها، نمادها و سایر عناصر بصری اشاره دارد که هنگام استفاده از یک وب‌سایت، برنامه یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی با آن‌ها تعامل دارید. UX به کل تعامل شما با یک محصول، از جمله احساس شما در مورد تعامل اشاره دارد. در حالی که رابط کاربری مطمئناً می‌تواند بر UX تأثیر بگذارد، این دو و همچنین نقش‌هایی که طراحان بازی می‌کنند متمایز هستند.

UI و UX چه تفاوتی با هم دارند؟

توسعه محصولی که مردم آن را دوست دارند اغلب به رابط کاربری خوب و تجربه كاربري خوب نیاز دارد. به عنوان مثال، می‌توانید یک برنامه بانکی داشته باشید که عالی به نظر می‌رسد و دارای محتواي بصری خوبي (UI) است. اما اگر برنامه به کندی بارگیری می‌شود یا باعث می شود برای انتقال پول (UX) روی صفحه های متعدد کلیک کنید، مهم نیست که چقدر زیبا به نظر می‌رسد. احتمالاً نمی‌خواهید از آن استفاده کنید.

از سوی دیگر، یک وب سایت می‌تواند با محتوای منحصر به فرد و مفیدی که به روشی منطقی و شهودی سازماندهی شده است بارگذاری شود. اما اگر قدیمی به نظر می‌رسد یا نمی‌توانید به راحتی بفهمید که چگونه بین صفحه ها حرکت کنید، احتمالاً از آن سایت دور می‌شوید.

هزینه های طراحی سایت چقدر؟

توسعه محصولی که مردم آن را دوست دارند اغلب به رابط کاربری خوب و تجربه كاربري خوب نیاز دارد. به عنوان مثال، می‌توانید یک برنامه بانکی داشته باشید که عالی به نظر می‌رسد و دارای محتواي بصری خوبي (UI) است. اما اگر برنامه به کندی بارگیری می‌شود یا باعث می شود برای انتقال پول (UX) روی صفحه های متعدد کلیک کنید، مهم نیست که چقدر زیبا به نظر می‌رسد. احتمالاً نمی‌خواهید از آن استفاده کنید.
از سوی دیگر، یک وب سایت می‌تواند با محتوای منحصر به فرد و مفیدی که به روشی منطقی و شهودی سازماندهی شده است بارگذاری شود. اما اگر قدیمی به نظر می‌رسد یا نمی‌توانید به راحتی بفهمید که چگونه بین صفحه ها حرکت کنید، احتمالاً از آن سایت دور می‌شوید.

سخن پایانی
امیدوارم در این همراهی همه چیز درباره ی طراحی وب سایت را آموخته باشید. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار و یا حتی طراح و فریلنسر نیاز دارید که کلیات این موضوع مهم را بدانید.آژانس تبلیغاتی برندوفن ، با تکیه بر بهترین متخصصان در طراحی سایت ،حوزه سئو، UI/UX، وب‌مستر،مدیریت و پشتیبانی سایت و … از ۰ تا ۱۰۰ راه‌اندازی وبسایت شما، کنارتان خواهد بود.

طراحی سایت در برندوفن چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان طراحی سایت به پیچیدگی پروژه و نیازهای شما بستگی دارد. به طور معمول، طراحی یک وبسایت استاندارد بین 2 تا 8 هفته طول می‌کشد.

هزینه طراحی سایت به عواملی مانند نوع سایت (فروشگاهی، شرکتی، شخصی)، تعداد صفحات، امکانات و سفارشی‌سازی‌های مورد نیاز بستگی دارد.

بله، ما پنل مدیریت محتوای کاربرپسند ارائه می‌دهیم که شما به راحتی می‌توانید محتوا را ویرایش یا اضافه کنید.

بله، تمام وبسایت‌های طراحی‌شده توسط ما با رعایت اصول سئو برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌شوند.

بله، تمامی وبسایت‌های ما به صورت ریسپانسیو طراحی می‌شوند تا در دستگاه‌های مختلف به خوبی نمایش داده شوند.

بله، خدمات پشتیبانی و نگهداری برای رفع مشکلات فنی، به‌روزرسانی و بهبود وبسایت به مشتریان ارائه می‌شود.

بله، شما می‌توانید هر نوع ویژگی یا امکانی که نیاز دارید (مانند پرداخت آنلاین، چت زنده، یا فرم‌های سفارشی) را درخواست کنید و ما آن را پیاده‌سازی می‌کنیم.

ارتباط سریع با آژانس تبلیغاتی بـرنـدوفــن

درصورت نیاز به مشاوره فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ارسال همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

//
ما در برندوفن همواره در حال پشتیبانی شما هستیم.
👋 چطور می‌تونم کمکتون کنم؟