دپارتمان مدیریت و تحقیقات بازار و بازاریابی | آژانس تبلیغاتی برندوفن
دپارتمان مدیریت و تحقیقات بازار و بازاریابی آژانس تبلیغاتی بـرنـدوفــن
تحقیقات بازار یا مطالعات بازاریابی، فرایندی است که در آن اطلاعات و دادههای مرتبط با بازار، مشتریان، رقبا، و عوامل دیگر مرتبط با محصول یا خدمتی که یک شرکت ارائه میدهد، جمعآوری، تحلیل و تفسیر میشوند. هدف اصلی تحقیقات بازار، درک بهتر بازار و مشتریان است تا بتوان تصمیمات بهتری در زمینه بازاریابی، محصولات، قیمتگذاری، و استراتژیهای کسب و کار اتخاذ کرد.
Market research department
تحقیقات بازار یا مطالعات بازاریابی، فرایندی است که در آن اطلاعات و دادههای مرتبط با بازار، مشتریان، رقبا، و عوامل دیگر مرتبط با محصول یا خدمتی که یک شرکت ارائه میدهد، جمعآوری، تحلیل و تفسیر میشوند. هدف اصلی تحقیقات بازار، درک بهتر بازار و مشتریان است تا بتوان تصمیمات بهتری در زمینه بازاریابی، محصولات، قیمتگذاری، و استراتژیهای کسب و کار اتخاذ کرد.
ارتباط سریع با آژانس تبلیغاتی بـرنـدوفــن
ارتباط با کتابوفن