هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آژانس تبلیغاتی برندوفن
#

دپارتمان برندینگ | آژانس تبلیغاتی برندوفن

دپارتمان برندینگ آژانس تبلیغاتی بـرنـدوفــن

برند ویژگی یا مجموعه‌ای از ویژگی‌هاست که یک سازمان را از سازمان‌های دیگر متمایز می‌کند. هر برندی به‌طور معمول از نام، عبارت تبلیغاتی، لوگو یا سمبل، طراحی، صدای برند تشکیل شده است. برند چیست؟ جناب ست گادین (Seth Godin)، کارآفرین و کارشناس مارکتینگ، واژه برند (Brand) را این‌چنین تعریف کرده است: «یک برند مجموعه انتظارات، داستان‌ها و روابطی است که در کنار هم، مشتری را برای انتخاب یک محصول یا خدمات، مصمم می‌کند.» برند دقیقا همان نشانه سوخته شده روی دام‌های اروپاییان قدیم است، که دامشان را متمایز می‌کرد. در دنیای امروز نیز، به مجموعه مشخصاتی که کسب‌وکار شما را از رقبا متمایز کنند برند می‌گویند که این مجموعه شامل، نام شرکت، تگ‌لاین، لحن برند شما و… می‌شود. برندینگ چرا اهمیت دارد؟ بدون‌شک برند شما یکی از ارزشمندترین دارایی‌های سازمان شماست. برند به کسب‌وکارتان هویت می‌بخشد، آن را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند، مشتریان را به خرید از شما ترغیب می‌نماید و از استراتژی‌های بازاریابی پشتیبانی می‌کند.

Branding department

برندینگ مجموعه‌ای متشکل از اسم، لوگو، طراحی، رنگ بندی یا ترکیبی از آن‌هاست که برتری‌ها و خدمات هر تجارتی را هویت می‌بخشد. در عمل برندینگ تفاوت‌های شما را با شرکت‌های دیگر مشخص می‌کند. برندینگ به معنای ساختن و مدیریت شناخت و تصویر یک برند است. در این روند، برندها سعی می‌کنند تا با استفاده از استراتژی‌های مختلف، نام، لوگو، شناخت بصری و ارزش‌های خاص خود را در ذهن مشتریان به خاطر بسپارند و آن‌ها را به خرید و وفاداری به برند تشویق کنند. برندینگ به عنوان یکی از اصول مهم در بازاریابی، تأثیر مستقیمی بر موفقیت یک برند دارد.

ارتباط سریع با آژانس تبلیغاتی بـرنـدوفــن

ارتباط با کتابوفن

درصورت نیاز به مشاوره فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

//
ما در برندوفن همواره در حال پشتیبانی شما هستیم.
👋 چطور می‌تونم کمکتون کنم؟