هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آژانس تبلیغاتی برندوفن
#

۱۰ روند کلیدی بازاریابی | آژانس تبلیغاتی برندوفن

۱۰ روند کلیدی بازاریابی

۱۰ روند کلیدی بازاریابی

۱۰ روند کلیدی بازاریابی که برندها باید به آن‌ها توجه کنند

این روزها، کانال‌های مختلف و تاکتیک‌های نوآورانه‌ای وجود دارد که یک برند می‌تواند برای دستیابی به مخاطبان هدف خود از آن‌ها استفاده کند. اگر امیدوارید موثرترین استراتژی بازاریابی را بسازید، دانستن این‌که در کدام یک از آن‌ها باید حضور پیدا کنید و چگونه در آنجا ظاهر شوید، مهم است. در ادامه، ده مورد از روندهای بازاریابی که تعدادی از اعضای شورای آژانس فوربس معتقدند همه برندها برای موفقیت در دنیای امروز بازاریابی و مارکتینگ باید به آن توجه داشته باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید تا به بررسی ۱۰ روند کلیدی بازاریابی بپردازیم.

۱. اثربخشی تاکتیکی

روندی که همه می‌توانند به آن تکیه کنند این است که اثربخشی تاکتیک در طول سال تغییر خواهد کرد. ضروری است زمانی را صرف درک هسته برند خود و آن‌چه شما را منحصر به فرد می‌کند صرف کنید تا بتوانید به طور موثر برند خود را در هر کانالی که در طول سال به آن روی می‌آورید بسازید.

۲. توسعه برند به نسبت هر کانال

حواستان به همه رسانه‌های اجتماعی باشد و آماده باشید که گروه خود را خلاقانه و منعطف بچینید. برندها باید در هر کانال حالت مناسبی را ارائه دهند تا مخاطبان هدف خود را درگیر کنند. TikTok جایگاه خود را دارد، اما محتوا نمی‌تواند با تبلیغات اینستاگرام شما مطابقت داشته باشد. صدای بصری شما باید تغییر کند. این دیگر یک بازی اجتماعی برای همه نیست، و تکامل برند شما کلیدی برای مهار قدرت هر کانال است.

با توجه به مقاله فعلی، این مقاله رو هم بخونی ضرر نمیکنی:  شعار زیبا برای جذب مشتری – جملات تبلیغاتی برای جذب مشتری

۳. هدایت بازاریابی یک به یک با هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند یک جزء قدرتمند و قابل دسترس در جعبه ابزار یک بازاریاب باشد. بازاریابی یک به یک مدت‌هاست که بحث مهمی است. در سال‌های اخیر به شکل‌های محدودی وجود داشته است، اما اکنون – که توسط هوش مصنوعی قابل اجرا به طور معناداری تقویت شده است – به طور فزاینده‌ای در طول سال ۲۰۲۲ و در ادامه آن قابل دستیابی خواهد بود.

۴. استفاده از ابزارهای داستان سرایی در بسترهای ویدئویی دیجیتال

برای سال ۲۰۲۲، به طور خاص، تغییر چشمگیر در عادات مصرف کننده در مورد مصرف ویدئو بسیار مهم است. برندها باید تفکر خود را از «کانال» به «تجربه» تنظیم کنند. بزرگترین پلتفرم های سرگرمی در جهان امروز آنلاین، دیجیتال و درخواستی هستند. استفاده از ابزارهای داستان سرایی در حال ظهور این پلتفرم‌ها، تمرینی حیاتی برای برندها در این روزها است.

۵. شخصی سازی با توجه به رفتار مشتری

اگر برندها می‎خواهند جلوتر از منحنی ها بمانند، باید سوار قطار شخصی سازی شوند. مشکل این است که اکثر برندها درک روشنی از این‌که شخصی‌سازی واقعاً چیست یا چگونه می‌توان به آن رسید، ندارند. برندها باید انگیزه‌های پشت رفتار مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کنند. آن‌ها متوجه خواهند شد که این بهترین راه برای ارتقای شخصی سازی و اطمینان از تمایل بیشتر به برند است. این مورد در ۱۰ روند کلیدی بازاریابی نقش کلیدی را بازی می کند.

۶. هم‌راستایی رویه‌های برند با ارزش های مصرف کنندگان

مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری در مورد اعتبار پایداری آگاهی دارند و فعالانه بر اساس همسویی برندها با ارزش های شخصی خود انتخاب می کنند. برای بقا در این بازار قدرتمند، برندها باید هم ارزش‌های اجتماعی پایگاه مشتری خود را درک کنند و هم تغییرات واقعی و ملموس را در شیوه‌های خارج از همسویی ایجاد کنند.

با توجه به مقاله فعلی، این مقاله رو هم بخونی ضرر نمیکنی:  هشت گام ساخت برند شخصی

۷. ایجاد ارتباطات از طریق ویدئوی کوتاه

ویدیوی کوتاه چیز جدیدی نیست، اما در چند سال گذشته دنیای رسانه‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است. بین تیک Tok ، استوری اینستاگرام و شورت های یوتیوب، یکی از راه های اصلی برای ارتباط با فالوورها و مخاطبان گسترده تر است. همان‌طور که شرکت‌های بیشتری به سمت ایجاد ویدیوهای کوتاه خود می‌روند، رد کردن آن اشتباه بزرگی است.

۸. انجام تکالیف قبل از پیروی از یک روند

برندها باید از روندهای فعلی آگاه باشند و در مورد آن‌ها آموزش ببینند و تکالیف خود را انجام دهند تا بفهمند آیا یک روند خاص برای مخاطبان آن‌ها مناسب است یا خیر. آیا مخاطبان شما در TikTok هستند؟ اگر نه، وقت خود را روی این روند تلف نکنید. با این حال، استفاده از ویدئو، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده در بازاریابی B۲B و B۲C همچنان در حال افزایش است.

۹. استفاده از راه حل های تبلیغاتی پولی در رسانه های اجتماعی

یکی از روندهای بازاریابی کلیدی که همه برندها باید دراین سال ها به آن توجه کنند، استفاده از راه حل‎های تبلیغاتی پولی در رسانه های اجتماعی است. برندها باید روی تبلیغات رسانه های اجتماعی پولی در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و گوگل سرمایه گذاری کنند تا در ذهن مخاطبان باقی بمانند، از رقبا متمایز شوند و در نهایت کسب و کار بیشتری را به سمت خود سوق دهند.

۱۰. گفتن داستان های کوتاه (micro stories)

با TikTok ، ریلز اینستاگرام و ویدیو‎های کوتاه YouTube، دامنه توجه همه کوتاه‌تر و کوتاه‌تر می‌شود. ما باید بتوانیم افراد را در سه ثانیه اول جذب کنیم و توجه آن‌ها را تا پایان نتیجه حفظ کنیم. این کار را می‌توان با گفتن داستان‌های کوتاه، بسیار موثر انجام داد.

با توجه به مقاله فعلی، این مقاله رو هم بخونی ضرر نمیکنی:  بهترین راه تبلیغات شرکت و برندینگ سازمان ها

امیدواریم با همراهی ما در این مقاله که به توضیح ۱۰ روند کلیدی بازاریابی می پردازد توانسته باشیم روندهای مهم بازاریابی را برایتان آشکار کنیم.

مقالات مرتبط برندوفن

تمایز برند چیست و چگونه برند خود را در میان رقبا متمایز کنیم؟

تمایز برند به معنای برجسته کردن ویژگی‌ها، ارزش‌ها یا مزیت‌هایی است که برند شما را از رقبا متمایز می‌سازد و در ذهن مخاطبان جایگاه خاصی ایجاد می‌کند. این تمایز می‌تواند در جنبه‌های مختلفی مانند کیفیت محصولات، خدمات منحصربه‌فرد، طراحی متمایز، تجربه مشتری، هویت بصری یا حتی تعهد به مسئولیت اجتماعی تعریف شود.

زمان مطالعه: 9 دقیقه

الگوریتم اینستاگرام | سناریو پست و ریلز برای پاکسازی اکسپلور

الگوریتم جدید اینستاگرام به عنوان یک سیستم هوشمند و پیچیده، وظیفه دارد محتوای مناسب را بر اساس ترجیحات و رفتارهای کاربر نمایش دهد. این الگوریتم با استفاده از مجموعه‌ای از سیگنال‌ها و داده‌ها، محتوایی را که بیشترین جذابیت را برای کاربر دارد، انتخاب و به او نمایش می‌دهد. هدف اصلی اینستاگرام این است که کاربران بیشتر با محتوای مرتبط درگیر...

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سناریو نویسی در تبلیغات: هنر جذب و نگه‌داری مخاطب

سناریو نویسی موفق نیازمند استفاده از اصول و تکنیک‌های مختلفی است که بتواند مخاطب را درگیر کرده و توجه او را به خود جلب کند. ایجاد تعلیق و هیجان در داستان، استفاده از شخصیت‌های قوی با دیالوگ‌های طبیعی و واقعی، و به‌کارگیری قلاب‌های جذاب از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانند در این فرآیند موثر باشند. نمونه‌های موفق کمپین‌های تبلیغاتی نشان...

زمان مطالعه: 8 دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات دیگر برندوفن

۵ گام برای طراحی و تدوین استراتژی برند موفق

استراتژی برند مؤثر یک ابزار قدرتمند برای تعریف و تمایز کسب و کار شما در بازار رقابتی امروز است. این استراتژی نه تنها به ایجاد تصویری مثبت از برند کمک می‌کند، بلکه ارتباطی قوی و پایدار با مشتریان نیز برقرار می‌سازد. صدای برند، طراحی برند، ارزش های برند، داستان برند و حال و هوای برند عناصر کلیدی یک استراتژی برند موفق هستند.

زمان مطالعه: 7 دقیقه

بهترین سایت های خارجی آهنگ تیزر تبلیغاتی

در دنیای تبلیغات، خلاقیت و نوآوری کلید موفقیت هستند. اما پیدا کردن ایده‌های خلاقانه برای تیزرهای تبلیغاتی ممکن است چالش‌برانگیز باشد برای پیدا کردن موسیقی‌های جذاب و حرفه‌ای برای تیزرهای تبلیغاتی، می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلف خارجی استفاده کنید که به شما امکان دسترسی به کتابخانه‌های گسترده‌ای از آهنگ‌ها و افکت‌های صوتی را می‌دهند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اصول کپشن نویسی اینستاگرام

همه می‌دانند که اینستاگرام در درجه اول یک پلتفرم شبکه اجتماعی بصری است که برای فیلم‌ها، عکس‌ها و سایر محتوای گرافیکی عالی است. با این حال، یک کپشن نویسی خوب در اینستاگرام می تواند تفاوت زیادی در لایک‌ها، نظرات و دیده شدن ایجاد کند.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مزایای استفاده از آژانس تبلیغاتی برای تبلیغات کسب و کار شما

اگر به دنبال ارتقاء کسب‌وکار خود و دستیابی به نتایج بهتر در کمپین‌های تبلیغاتی هستید، وقت آن است که با برندوفن همکاری کنید. ما در برندوفن با تیمی از متخصصان خلاق و با تجربه، ابزارها و استراتژی‌های نوآورانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به اهداف تبلیغاتی خود برسید. با ما همراه شوید تا پتانسیل واقعی کسب‌وکار خود را...

زمان مطالعه: 5 دقیقه
//
ما در برندوفن همواره در حال پشتیبانی شما هستیم.
👋 چطور می‌تونم کمکتون کنم؟