چرا کوکاکولا لوگو خود را خرد کرد؟ | آژانس تبلیغاتی برندوفن

چرا کوکاکولا لوگو خود را خرد کرد؟
کوکا کولا لوگوی نمادین خود را خرد کرده است تا مشتریان را به بازیافت قوطی های کوکاکولای استفاده شده تشویق کند.
شرکت کوکاکولا اخیراً اقدام به بازآفرینی جسورانه لوگوی شناختهشده خود نمودهاست. این اقدام در راستای کمپین «بازگرداندن برای بازیافت» (Recycle Me) صورتگرفتهاست. هدف این کمپین تشویق مصرفکنندگان به بازیافت پسماند، و حفظ محیط زیست لوگوی نمادین شرکت را دستخوش تغییراتی کردهاست
بله، این یکی از تغییرات جدیدی است که کوکاکولا انجام داده است. آنها از قوطیهای لهشده به عنوان الهام برای بازآفرینی لوگوی خود استفاده کردهاند. این اقدام به طور مستقیم به سبک زندگی مدرن و مسائل محیط زیست اشاره دارد، زیرا قوطیهای لهشده به عنوان نمادی از بازیافت و استفاده مجدد از مواد اولیه شناخته میشوند. این کار ممکن است برای کوکاکولا فرصتی برای ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان و نشان دادن تعهد به محیط زیست باشد.
اسلام الدسوکی، معاون جهانی استراتژی خلاقانه و محتوا در کوکاکولا، اظهار داشت: «در کوکاکولا، هدف ما این است که جهانی بدون زباله داشته باشیم. ما در تلاش هستیم تا محصولات خود را در راستای هدف جهانی خود که تا سال ۲۰۲۵ ۱۰۰٪ بسته بندی های خود را نوآوری و قابل بازیافت کنیم. همچنین هدف ما جمع آوری و بازیافت یک بطری یا قوطی برای هر یک از آنها تا سال ۲۰۳۰ است و ما فرصتی منحصر به فرد برای استفاده از محصولات خود داریم. بازاریابی برای ارسال پیامی قدرتمند و همراهی مشتریان در مسیر سفر ما. «Recycle Me» از همه ما میخواهد تا هر جا که ممکن است بازیافت کنیم.»
بازآفرینی لوگوی کوکاکولا جهت حفظ محیط زیست
کوکاکولا با Open X Ogilvy نیویورک همکاری کرد تا مردم را تشویق کند تا بازیافت را بخشی از تجربه روزانه خود کنند. با برند کمپین جهانی “Recycle Me” در ابتدا در آمریکای لاتین راه اندازی شد و در حال حاضر در بسیاری از سایت های OOH و DOOH در آرژانتین، برزیل و مکزیک، و همچنین در تبلیغات چاپی و در کانال های اجتماعی در حال اجرا است. به مرور زمان در سایر بازارها عرضه خواهد شد.
تصاویر و فیلم ها نشان کوکاکولا را پس از له شدن قوطی در طی فرآیند بازیافت نشان می دهند. این فراخوان برای اقدام که درست از کنار قوطی گرفته شده است، طراحی شده است تا بازیافت را در سرلوحه ذهن خود قرار دهد و مصرف کننده را تشویق کند تا پس از مصرف یک قوطی کوکا، اقدام مثبتی انجام دهد.
تشویق به بازیافت با دیزاین خلاقانه
بله، تشویق به بازیافت از طریق دیزاین یک راه خلاقانه برای آگاهیبخشی به اهمیت حفظ محیط زیست و استفاده مجدد از منابع است. طراحیهایی که از مواد بازیافتی یا الهام گرفته از مواد قابل بازیافت استفاده میکنند، میتوانند پیامهای قدرتمندی را به مخاطبان منتقل کنند.
در صورت استفاده از قوطیهای لهشده به عنوان الهام برای بازآفرینی لوگوی خود، کوکاکولا نه تنها یک پیام محیطزیستی منتقل میکند، بلکه به مخاطبان خود نشان میدهد که به بازیافت و مسائل محیطزیست اهمیت میدهد و برای حفظ محیط زیست تعهد دارد. این نوع طراحیها میتوانند افراد را به عمل بهتری نسبت به بازیافت و مسائل محیطزیست ترغیب کنند و اهمیت این موضوع را در ذهن آنها تقویت کنند.Recycle Me
بخشی از چیزی که برند کوکاکولا را به یکی از شناختهشدهترین برندهای جهان تبدیل میکند، لوگو و بستهبندی آن است و این کمپین از آن داراییهای قدرتمند بهره میبرد.»
این تلاش از استراتژی “جهان بدون زباله” کوکاکولا حمایت می کند و این ایده را ترویج می کند که پایداری یک مسئولیت جمعی است و بازیافت را در مقیاس انبوه تشویق می کند
در صورت استفاده از قوطیهای لهشده به عنوان الهام برای بازآفرینی لوگوی خود، کوکاکولا نه تنها یک پیام محیطزیستی منتقل میکند، بلکه به مخاطبان خود نشان میدهد که به بازیافت و مسائل محیطزیست اهمیت میدهد و برای حفظ محیط زیست تعهد دارد. این نوع طراحیها میتوانند افراد را به عمل بهتری نسبت به بازیافت و مسائل محیطزیست ترغیب کنند و اهمیت این موضوع را در ذهن آنها تقویت کنند.Recycle Me
مقالات مرتبط برندوفن
مقالات دیگر برندوفن
۵ گام برای طراحی و تدوین استراتژی برند موفق
استراتژی برند مؤثر یک ابزار قدرتمند برای تعریف و تمایز کسب و کار شما در بازار رقابتی امروز است. این استراتژی نه تنها به ایجاد تصویری مثبت از برند کمک میکند، بلکه ارتباطی قوی و پایدار با مشتریان نیز برقرار میسازد. صدای برند، طراحی برند، ارزش های برند، داستان برند و حال و هوای برند عناصر کلیدی یک استراتژی برند موفق هستند.
زمان مطالعه: 7 دقیقهبهترین سایت های خارجی آهنگ تیزر تبلیغاتی
در دنیای تبلیغات، خلاقیت و نوآوری کلید موفقیت هستند. اما پیدا کردن ایدههای خلاقانه برای تیزرهای تبلیغاتی ممکن است چالشبرانگیز باشد برای پیدا کردن موسیقیهای جذاب و حرفهای برای تیزرهای تبلیغاتی، میتوانید از وبسایتهای مختلف خارجی استفاده کنید که به شما امکان دسترسی به کتابخانههای گستردهای از آهنگها و افکتهای صوتی را میدهند.
زمان مطالعه: 2 دقیقهاصول کپشن نویسی اینستاگرام
همه میدانند که اینستاگرام در درجه اول یک پلتفرم شبکه اجتماعی بصری است که برای فیلمها، عکسها و سایر محتوای گرافیکی عالی است. با این حال، یک کپشن نویسی خوب در اینستاگرام می تواند تفاوت زیادی در لایکها، نظرات و دیده شدن ایجاد کند.
زمان مطالعه: 5 دقیقهمزایای استفاده از آژانس تبلیغاتی برای تبلیغات کسب و کار شما
اگر به دنبال ارتقاء کسبوکار خود و دستیابی به نتایج بهتر در کمپینهای تبلیغاتی هستید، وقت آن است که با برندوفن همکاری کنید. ما در برندوفن با تیمی از متخصصان خلاق و با تجربه، ابزارها و استراتژیهای نوآورانهای را در اختیار شما قرار میدهیم تا به اهداف تبلیغاتی خود برسید. با ما همراه شوید تا پتانسیل واقعی کسبوکار خود را...
زمان مطالعه: 5 دقیقه